Srednjoškolsko obrazovanje u Bosanskoj Krupi ima dugu i bogatu tradiciju, koja datira još od 1946. godine. Od tada, škola je prošla kroz brojne promene, prilagođavajući se potrebama društva i obrazovnog sistema, ali je uvek ostala posvećena kvalitetnom obrazovanju svojih učenika. Počeci i razvoj škole Škola je započela sa radom u školskoj 1946./1947. godini kao pripremni razred šegrtskog tečaja, a prvi razredni starešina bio je Simo Svjetlica. Učenici su dolazili iz različitih naselja, uključujući Bosansku Krupu, Arapušu, Ćojluk, Hašane i Lušci Palanku. U školskoj 1947./1948. godini škola je dobila naziv „Državna zanatska škola“, a prvi put su upisani i devojke, čime su formirana mješovita odjeljenja. Škola učenika u privredi i razvoj novih struka Od 1954. godine škola nosi naziv „Škola učenika u privredi“, a njen razvoj prati i rast potreba za obrazovanim kadrom u privredi Bosanske Krupe. Tokom 1960-ih i 1970-ih godina, škola se širi i modernizuje, a 1974. godine, objedinjavanjem sa gimnazijom, formira se Školski centar „Safet Krupić“. Ratni period i obnova škole Tokom rata 1990-ih godina, škola je doživela teške izazove. Nastava se nastavila u naselju Bajrići, općina Cazin, pod vodstvom entuzijastičnog direktora Ferida Saračevića. U tom periodu, školu je pohađalo 560 učenika. Iako je rat nanio velike štete, škola je uspela da preživi i obnovi se, a 1994. godine dobija naziv VOC Mješovita srednja škola „Safet Krupić“. Danas – Srednja škola „Safet Krupić“ Danas, JU Mješovita srednja škola „Safet Krupić“ pruža obrazovanje u četiri tehničke struke:
Mašinska
- Mašinski tehničar programmer CNC mašina
- Mašinski tehničar za kompjutersko projektovanje
- Instalater centralnog grijanja
- Zavarivač
- Plinski i vodoinstalater
- Drvoprerađivački tehničar dizajner CNC programer – EUVET program
- Stolar operater na CNC stroju – EUVET program
- Šumarski tehničar
- Lugar
- Tekstilni tehničar konfekcionar
- Krojač – EUVET program
Nastavljajući tradiciju pružanja kvalitetnog obrazovanja, škola se stalno prilagođava potrebama tržištu rada, omogućavajući učenicima sticanje stručnih i općih znanja koja će im pomoći da postanu uspješni i konkurentni na tržištu rada.